Znalostní báze
Domovská stránka Airweb > Podpora - FAQ > Znalostní báze

Prohledat v nápovědě:


» Kategorie: Nefunkčnost služby - Rady, návody  (Jít zpět)

» Články v této kategorii:

 
Nejde internet, telefon? Článek hodnocen 2.1/5.0
Pokud jste zjistili, že vaše služba není funkční ujistěte se, že máte správně nakonfigurované parametry služby. Pro jistotu zkontrolujte zda nen&iacu...
Pomalý internet, velký ping? Článek hodnocen 1.7/5.0
Zkontrolujte svůj počítač na přítomnost virů, spyware a programů běžících na pozadí (např. dc++,torrent), které využívají linku i...
Nejde mi odeslat mail. Článek hodnocen 2.5/5.0
Poštovní server nemusí odesílat zprávy větší než 10 Mbytů, reálná velikost příloh je však ještě menš&iac...
Důležité parametry Článek hodnocen 2.7/5.0
DNS 1 - primární DNS server: 109.235.0.1DNS 2 - sekundární DNS server: 192.168.60.1 Tyto paramentry je nutné nastavit ve Vašem síťovém nastave...
Nevíte si rady s připojením? Článek hodnocen 1.9/5.0
Pokud máte problém při konfiguraci připojení k Internetu na naši síť, kontaktujte naši technickou podporu na tel.: 378 603 223 kde V&aa...
Co udělat v případě, že potřebuji připojit nový PC/router za datovou zásuvku? Článek hodnocen 2.5/5.0
Pokud se za datovou zásuvku připojuje nový PC nebo router, je nutné po propojení kontaktovat Hot-line. Poté restartovat router odpojením od elektřiny na 10 ...
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid