Znalostní báze
Domovská stránka Airweb > Podpora - FAQ > Znalostní báze

Prohledat v nápovědě:


Nejde internet, telefon?

Řešení
Pokud jste zjistili, že vaše služba není funkční ujistěte se, že máte správně nakonfigurované parametry služby. Pro jistotu zkontrolujte zda není problém na vašem Hardware (případně restartujte PC). Odpojte na několik minut od el. energie veškerá zařízení jako např. SWITCH, router, bezdrátového klienta, ... a znovu zapojte). Pokud se porucha neodstraní, kontaktujte naši technickou podporu. Po nahlášení problému budou naši technici řešit danou závadu a pokusí se ji v krátké době vyřešit. Závada je standartně odstraněna do 24 hodin od nahlášení.

V případě neoprávněného výjezdu účtujeme poplatek!
 
Byl tento článek užitečný? ano / ne
Related articles Pomalý internet, velký ping?
Nejde mi odeslat mail.
Jak správně platit za služby
Co udělat v případě, že potřebuji připojit nový PC/router za datovou zásuvku?
Podrobnosti článku
ID článku: 3
Kategorie: Nefunkčnost služby - Rady, návody
Datum přidání: 15-01-2012 12:27:09
Hodnocení (Hlasy): Článek hodnocen 2.1/5.0 (7)

 
« Jít zpět

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid